אחים משהור בניין ופיתוח בע”מ

אודות אחים משהור

אחים משהור בניין ופיתוח בע"מ, הינה חברת בנייה פרטית (הנשלטת על ידי מר חאלד משהור) ומבצעת בנייה בהיקפים נרחבים ברוב חלקי הארץ.
החל מראשית שנת 2002, אחים משהור החלה לפעול ולבסס עצמה כאחת מחברות הבנייה הגדלות והמובילות בירושלים וסביבתה, כאשר כיום היא מונה מעל 300 עובדים – בהם מנהלי עבודה, מהנדסים, אדריכלים ופועלי בנייה.
מעל שני עשורים, מטביעה חברת אחים משהור את חותמה על תצורת הבנייה בישראל ובירושלים בפרט, באמצעות מגוון רחב של פרויקטים מרשימים ומורכבים, לרבות בתחום המלונאות, הקמה של שכונות מגורים, הקמת מגדלי יוקרה בסטנדרטים בין לאומיים כמו גם במרכזים מסחריים.
כל זאת מבצעת חברת אחים משהור תוך הפגנת יכולות יוצאות דופן לתכנון וביצוע פרויקטים מורכבים, המשלבים מצוינות ניהולית והנדסית, שיטות בנייה מתקדמות, הקפדה יתרה בנושאי לוחות זמנים ובטיחות ומתן איכות ושירות ללא פשרות.
החברה מקפידה על בנייה איכותית למגורים, המהווה גרעין פעילות מרכזי ומקור גאווה לחברה.
החברה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם יזמיות הנדל"ן המובילות בישראל ומשרתת נאמנה אלפי דיירים מרוצים.
לצד פעילות זו, הקימה החברה בסוף שנת 2018 את "קבוצת בית חדש" חברה בת, בבעלותה המלאה, שתיזום עבור החברה האם פרויקטים יזמיים במגוון תחומים, כאשר ליבת העשייה שלה תתמקד בתחום ההתחדשות העירונית ותביא לתחום זה את כל הידע והניסיון הארגוני הנצבר בתחום הבנייה, כדי להעמיד פרויקטים ייחודיים ומובילים, הן בסטנדרט הבנייה הגבוה של החברה והן במתן דגש על איכות בלתי מתפשרת.
במהלך העשור האחרון הפכה חברת אחים משהור לשחקן מפתח לביצוע פרויקטים מורכבים בעיקר בעיר ירושלים – אך לא רק.
החברה בנתה פרויקטים ייחודיים, יוקרתיים ומורכבים גם בערים מודיעין, בית שמש, באר שבע ומבשרת.
חברת אחים משהור, המייחסת חשיבות יתרה לנושא הבטיחות, מוציאה מידי שנה עובדים ומנהלים שלה לקורסים והשתלמויות בתחום הבטיחות, בדגש על תחום העבודה בגובה, לאור הפיכתה של החברה לשחקן מרכזי בירושלים והסביבה כחברה המתחה בבניית רבי קומות והקמת שכונות מגורים.
פעילות ענפה זו של חברת אחים משהור, היא זאת שביססה ומיצבה אותה כמובילה בירושלים והסביבה בתחומי הבניה למגורים, מסחר ומלונאות.

שתפו:
[ratemypost]
דילוג לתוכן